GoW: Ascension بخش چندنفره خواهد داشت GoW: Ascension بخش چندنفره خواهد داشت
تاریخ : جمعه 15 ارديبهشت 1391
نویسنده : Oda Pardeks

Todd Pappy کارگردان بازی خدای جنگ: عروج،‌ امروز در بلاگ پلی استیشن تایید کرد که این بازی دارای بخش چندنفره ی آنلاین خواهد بود. با این حساب این برای اولین بار در سری است که این اتفاق می افتد و این بخش به بازی های خدای جنگ اضافه شده است.

با این که ابتدا تایید شده بود که این بازی بخش چندنفره نخواهد داشت، اما با توجه به گفته های کارگردان بازی باید انتظار یک بخش چندنفره ی خشن را برای اولین بار در تاریخ هشت ساله ی سری در این بازی مشاهده کرد.

“حقیقت دارد، God of War: Ascension یک بخش چندنفره ی آنلاین کاملا جدید را دارا خواهد بود. ما برای ایجاد بخش چندنفره در سری اقدامی نکردیم، تا زمانی که مطمئدن شدیم می توانیم به درستی این کار را انجام دهیم، این همان دلیلی است که من تا کنون صحبتی از این بخش نکرده بودم و اکنون بسیار هیجان زده ام که بالاخره می توانم این موضوع را به اطلاع عموم برسانم و البته جزئیات بیشتری در اختیار شما قرار دهم. یک ویدئوی مخصوص این بخش هم آماده کرده ایم که قبل از هر کار دیگری مطمئن شوید این ویدئو رو مشاهده خواهید کرد.”

در این بازی می توان هم به صورت انلاین و هم به صورت آفلاین (رو در رو) به بازی چندنفره پرداخت. در حالت آنلاین تا ۸ نفر می توانند به بازی بپردازند که برای هر شخصیت قابلیت های متعدد و ارتقا در نظر کرفته شده است. ظاهرا عامل تعیین کننده ی امتیاز برای ارتقا، Orb ها هستند.

از تحلیل های صورت گرفته پس از انتشار این خبر توسط سایت های مختلف به نظر می رسد که این بخش دارای مد های متفاوتی خواهد بود. یک اکشن تیمی چندنفره با ست پیس های معروف خدای جنگ که می تواند همه ی مشتاقان این بازی را خوش حال کند.بازیبازان قادر خواهند بود تا یکی از چهار خدای زئوس، پوزیدون، هادس و آرس را انتخاب کنند.

این بازی در تاریخی نا معلوم برای PS3 منتشر می شود.




|
امتیاز مطلب : 37
|
تعداد امتیازدهندگان : 12
|
مجموع امتیاز : 12
موضوعات مرتبط: , ,
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین مطالب

/
به وبلاگ من خوش آمدید